හින්දි සිනමාවේ පරාජිත පෙම්වතා ‘දිලිප් කුමාර්ගේ’ පෙම්වතියන් 08 දෙනා ගැන අපූරු කතාව

හින්දි සිනමාවේ පරාජිත පෙම්වතා ‘දිලිප් කුමාර්ගේ’ පෙම්වතියන් 08 දෙනා ගැන අපූරු කතාව
Spread the love

දිලිප් කුමාර් – ඔහු ගැන නොදන්නේ… ඔහුට ආදරය නොකරන්නේ… ඔහුව අගය නොකරන්නේ කවුද ? ඒ වගේම ඔබ ඔහු ගැන… ඔහු ගැන සිහින මැවූ ලලනාවන් ගැන දන්නේ මොනවාද ? නොදන්නා දේ කොතරම්ද ? මේ විවේක මොහොතේ ඒ ගැන දැන ගැනීමට කැමතිද ?

එහෙනම් කාලය ගෙන මේ දිග කතාව කියවන්න. ඔබට ඔහු ගැන බොහෝ දේ දැන ගැනීමට ලැබෙනු ඇත.

‘විනාශ වූ පෙම්වතා කාන්තාවන් මිලියන ගණනකගේ සිහින පෙම්වතා විය. සෑම විටම ආදරය අහිමි වූ ඔහු හදවත් මිලියනයක් සොරා ගත්තේය. ඔහුගේ ආත්මයේ කැලඹීමත් සමඟ ඇස් බැබළෙයි. අඳුර ඇතුළත සෙවනැලි සමඟ සමපාත වේ. ඔහුගේ මෘදු කටහඩ ඔහුගේ හදවතේ බර පාවා දුන්නේය. ෂේක්ස්පියර්ට දිලිප් කුමාර් මුණ ගැසුණේ නම්, ඔහු විසින් දැනටමත් මනාව නිර්මාණය කර ඇති චරිතවලට තවත් එක් චරිතයක් එකතු කිරීමට ඉඩ තිබුණි” යැයි චිත්‍රපට නිෂ්පාදක වී. ශාන්තාරම් පැවසීය. ‘දෙදෙනා ශතවර්ෂ හා මහාද්වීප වලින් වෙන්ව සිටියද, පැහැදිලි කළ නොහැකි සම්බන්ධතාවයක් බෙදා ගත්හ“ශාන්තාරාම් වැඩි දුරටත් පැවසුවේය. 

බලාපොරොත්තු සුන්වීම හා අලාභය දිලිප් කුමාර්ට වඩා කිසි විටෙකත් වෙනත් නළුවෙකු වෙතින් විචිත්‍රවත් ලෙස ප්‍රකාශ නොවීය. ඔහු මනමෝහනීය රංගනය සමග ගීතා ගායනා ඉදිරිපත් කළේ සංවේදීතාවයේ වාක්‍ය ඛණ්ඩය ලෙසයි. 

ඔහු සමග ප්‍රධාන කාන්තා චරිතය (පෙම්වතිය) රගපෑ සුපිරි නිළියන් ඔහු කෙරෙහි ඇල්මක් දක්වන බව හෙළි කළ අතර, එය ඔවුන්ව ප්‍රසිද්ධියට පත් කළේය. ආශා පරෙක් සහ මාලා සිංහ ඇතුළු ඔහුගේ හද දිනා ගැනීමට නොහැකි වූ බොහෝ සුරූපී ලලනාවෝ තවමත් එම අපේක්ෂාව බිදී යාම ගැන විලාප තබති. රාඛී (ශක්ති) සහ නූටන් (කර්මය) සමඟ ඔහුගේ රිදී ප්‍රේම සම්බන්ධතා පවා පසුව දුර්ලභ සූක්ෂ්මතාවලින් පිරී තිබුණි. 

මේ සියලු සැමරුම් සමග බොලිවුඩ් සිනමාවේ යුගයක් නිර්මාණය කළ ඒ අපූරු මිනිසා, ප්‍රේමනීය මිනිසා ගැන අපි සටහනක් තබන්නෙමු. ඒත් ඒ තනි ඔහු ගැන නොවේ. ඔහුගේ රිදී තිරයේ පෙම්වතියන් ද හා එක්වය.

දිලිප් කුමාර්  සහ නර්ගිස් Dilip Kumar & Nargis

හින්දි සිනමාවේ මුල් කාලීන සුපිරි තරුවක් වූ නර්ගිස් දිලිප් කුමාර් සමඟ චිත්‍රපට හතක රඟපෑවාය. ඒ, අනෝකා ප්යාර් Anokha Pyar (1948) සිට ඩීඩර් Deedar (1951) දක්වාය. ඇය සහ ඔහු මනාව ගැළපෙන යුවළ බව චිත්‍රපට විචාරකයෝ කීහ. ලලනාවෝ නර්ගිස්ට ඊර්ෂ්‍යා කළ අතර පිරිමින් මේ මනමෝහනීය යුවළ සිය සිහිනය කර ගත්හ.

මේලා Mela (1948) හිදී ඔවුන් සොදුරු ලොවක් මැවූහ. මෙර්බූබ් ඛාන්ගේ අන්දස් Mehboob Khan’s Andaz (1949), නර්ගිස්-දිලිප්-රාජ් සමඟ ප්‍රේම ත්‍රිකෝණයක් නිර්මාණය කළේය. බාබුල් Babul (1950) වරදවා වටහාගැනීම් හා අවාසනාවන්ත තවත් නාද රටාවක් වූ අතර කිදාර් ෂර්මාගේ ජෝගන්  Kidar Sharma’s Jogan (1950) දිලිප් අදේවවාදියෙකු ලෙස රඟපෑ අතර ඔහු, ජෝගන් නර්ගිස් වෙනුවෙන් පෙනී සිටියේය. 

නාර්ගිස් සමඟ නිම්මි Nimmi ද රඟපෑ ඩීඩර් Deedar (1951), ඒක පාර්ශවීය ප්‍රේමයේ තවත් කතාවකි. ඔහුට නර්ගිස් සමඟ මදර් ඉන්දියා Mother India (1957) පිරිනැමූ විට දිලිප් එය ප්‍රතික්ෂේප කළේය. 

“මෙහබූබ් සාබ් (ඛාන්) මට ඉදිරිපත් කළ භූමිකාව නර්ගිස්ගේ පුතාගේ භූමිකාවයි. එය ඇයත් මමත් කලින් චිත්‍රපටවල කළ සියලු ප්‍රේම කතා වලින් පසුව නොගැලපෙන එක් කිරීමක් වනු ඇත” ඔහු සිය ස්වයං චරිතාපදානයක් වන දිලිප් කුමාර්: The Substance and the Shadow (උදය තාරා නයාර් විසින් රචනා කරන ලදි) හි සදහන් කළේය.

දිලිප් – නර්ගිස්ගේ ගීත මැට් ජා ජෝගි (ජෝගන්) Mat ja jogi (Jogan), ටු කහේ අගාර් (අන්දස්) Tu kahe agar (Andaz), බච්පන් කේ දින් භූලානා නා ඩෙනා (දීඩාර්)Bachpan ke din  bhoolana na dena (Deedar), චොඩ් බාබුල් කා ගාර් (බාබුල්)Chhod babul ka ghar (Babul), ගම් කා ෆසානා (බාබුල්)Gham ka fasana (Babul) අතිෂය ජනප්‍රිය විය.

දිලිප් කුමාර්
කිදාර් ෂර්මාගේ ජෝගන්  Kidar Sharma’s Jogan (1950) දිලිප් අදේවවාදියෙකු ලෙස රඟපෑ අතර ඔහු ජෝගන් නර්ගිස් වෙනුවෙන් පෙනී සිටියේය

දිලිප්  කුමාර් සහ මධුබාලා Dilip Kumar & Madhubala

දිලිප්  කුමාර් සහ මධුබාලා

හින්දි සිනමාවේ යුගයක් බිහිකළ දිලිප් – මධුබාලා ( ඔවුන් දෙදෙනා ‘පතන් යුවළ‘ The Pathan pair ලෙස හදුන්වයි) සිහින හා විනාශයෙන් ඉතිරිකර ඇත. 

මධුබාලාට දිලිප් කුමාර් මුණ ගැසුණේ තාරානා Tarana (1951) හි රූගත කිරීම් අතරතුරය. පසුව ඔවුන් සැන්ග්ඩිල් (1952), අමර් (1954) සහ මෝගල්-ඊ-අසාම් (1960) Sangdil (1952), Amar (1954) and Mughal-E-Azam (1960) එක්ව කටයුතු කළේය.

ඔවුන්ගේ මුල් යුගය ගැන දිලිප් සිය මතක සටහන් තුළ මෙසේ පවසයි, “ඇය ඉතා දක්ෂ කලාකාරිනියක් වූ අතර, ඇයගේ ප්‍රතිචාරයන් ක්ෂණික වූ අතර, ඒවා රූගත කරන විට පවා දර්ශන ප්‍රබල විය.” 

රිදී තිරයේ පෙම්වතා – පෙම්වතිය ඉතා කෙටි කලකදී සැබෑ ජීවිතයේද මිහිර බෙදා ගත්තේය. ඔවුහු පෙම්වතුන් වූහ. බැඳී සිටියහ. 

මධුබාලගේ පියා අටූල්ලා ඛාන් Ataullah Khanතම පොතේ දිලිප් අවධාරණය කරන්නේ ඔවුන්ගේ ප්‍රේමයට තමා විරුද්ධ නොවන බවයි. ඇත්ත වශයෙන්ම, ඔහු විසින් චිත්‍රාගාරයක් ඉදිකිරීමට සැලසුම් කර තිබුණි.

එහෙත් තම හැකියාවන් වාණිජකරණය කිරීම දිලිප් අනුමත කළේ නැත. මධුබාලගේ පියා දිලිප්ට ලිපියක් ලියමින් ඔහුගේ ආකල්පය ‘රළු සහ උඩඟු‘ rude and presumptuous’.’ ලෙස අර්ථකථනය කළේය. 

පසුව, නයා ඩාවර් Naya Daur(1957) රංගනයෙන් පසු මධුබාලා දිලිප්ගෙන් ඈත්ව ගියාය. 

කේ අසිෆ්ගේ මෝගල්-ඊ-අසාම් K Asif’s Mughal-E-Azam (1960) චිත්‍රපටයේ රූගත කිරීම් අතරතුරදී, වෙන්වූ පෙම්වතුන් වෘත්තිකයන් ලෙස දිගටම කටයුතු කළහ. මධුබාලගේ හෘදයාබාධය නරක අතට හැරී තිබුණද, විනාශයට පත් වූ අනර්කලීගේ doomed Anarkali චරිතය නිරූපණයට ඒ කිසිවක් බාධාවක් නොවීය. 

“ වසර ගණනාවක් පෙම්වතුන් වූ අපි… බොහෝ දේ කතා කළ… බෙදාගත් අපි කිසිවක් කතා නොකර බුම්මාගත් මුහුණින් හා ඉවතට හරවා ගත් දෑසින් යුතුව එකට කටයුතු කළෙමු. අපි එකිනෙකාට ආචාර කිරීම පවා සම්පූර්ණයෙන්ම නතර කළ විට රූගත කරන ලදි” දිලිප් සිය ස්වයං චරිතාපදානයේ සඳහන් කරයි. 

මෙම චිත්‍රපටය ඔවුන්ගේ ඛේදජනක ප්‍රේමයට අවමංගල්‍යයක් විය. යෙහ් හවා යෙ රාත් (සංග්ඩිල්) Yeh hawa yeh raat (Sangdil), ටෙරේ සද්කේ බාලම් (අමර්) Tere sadke balam (Amar), සීන් මේන් සුලග්ටේ හයි අර්මාන් (තාරානා) Seene mein sulagte hai armaan (Tarana) සහ පියාර් කියියා ටෝ දර්නා කා (මෝගල්-ඊ-අසාම්) Pyar Kiya toh darna kya (Mughal-E-Azam) දිලිප් – මධුබාලා ලෝකයට දායාද කළ අමරණීය ගීත විය.

මොන තරම් ගැටුම් සහ හිත් බිදීම් තිබුණත්… සියල්ල ඛේදවාචකයක් වුවත් අදත් හින්දි සිනමාවේ වඩාත් ආදරණීයම පෙම් යුවළ Hindi cinema’s most loved couple ලෙස සැලකෙන්නේ ‘දිලිප් – මධුබාලාය“

දිලිප් කුමාර්

දිලිප් කුමාර් සහ සයිරා බානු Dilip Kumar & Saira Banu

සුරූපිනියක වූ සයිරා බානුට තිබුණේ සිහින දෙකක් පමණි. එකක් නිළියක් වීමය. අනෙක දිලිප් කුමාර් සමඟ විවාහ වීමට ය. ඇය ඒ දෙකම ලබා ගත්තාය. 

මුලදී, දිලිප් ඇය සමඟ වැඩ කිරීම ප්‍රතික්ෂේප කළේය. නමුත් 1966 අගෝස්තු 23 වන දින සයිරාගේ උපන්දිනය දා ඇය දුටු විට ඔහු ඇය සමඟ ආදරයෙන් බැඳී ගියේය.

“මට තවමත් මතකයි… සයිරා ඇගේ නිවසේ සරුසාරව සිටගෙන බ්‍රෝකේඩ් සාරියකින් සැරසී සිටියා… ඇය සැබවින්ම පූර්ණ ස්ත්‍රීත්වයට වැඩී ඇති අතර යථාර්ථයේ දී ඇය සිතුවාට වඩා ලස්සනයි” යනුවෙන් ඔහු සිය ස්වයං චරිතාපදානයේ විස්තර කරයි. 

ම වසරේම විවාහ වන විට සයිරාගේ වයස අවුරුදු 22 ක් සහ දිලිප්ට 44 විය. 

එම වසරේම විවාහ වන විට සයිරාගේ වයස අවුරුදු 22 ක් සහ දිලිප්ට 44 විය. ඔවුන් විවාහයෙන් පසු ගෝපි (1970), සැජිනා (1974) සහ බයිරාග් (1976) Gopi (1970), Sagina (1974) and Bairaag (1976) යන චිත්‍රපටවල රගපෑහ. 

දිලිප් තම ස්වයං චරිතාපදානයේ තම ආදරණීය බිරිදට බොහෝ ප්‍රශංසා කරයි. එහෙත් සයිරාට සැමදා දිලිප් සමග පෙම් සුව විදීමට ලැබුණේ නැත. ඔවුහු නීතියෙන්ම වෙන් වූහ. 1981 දී හයිද්‍රාබාද්හි අස්මා රෙහ්මාන් Asma Rehman සමඟ දිලිප්ගේ දෙවන විවාහය සිදුවිය.

දිලිප් – සයිරා මැදි වියේදී

 “මගේ ආදරය – ජුනූන් (උමතුව) සහ ඉබාදත් (නමස්කාරය) එය පිළිගත නොහැක. එය මගේ ආත්ම ගෞරවයට පටහැනියි- My love – a junoon (obsession) and ibadat (worship) couldn’t accept it. It went against my self-respect,”‘ සයිරා සම්මුඛ සාකච්ඡාවකදී පැවසුවාය. 

ඇගේ මව, ජනප්‍රිය නිළි නසීම් බානු, ඇයට දිලිප් සමග දිගටම ජීවත් වන ලෙස ඉල්ලා සිටියාය. “මගේ අම්මා කිව්වා, ‘ඔයා අසනීප වුණාම ඔහු ඔයාව බලාගත්තා. ජීවිතයේ බොහෝ දේ සිදුවේ. නමුත් යූසුෆ් ඔබට ආදරෙයි ”යනුවෙන් සයිරා සිහිපත් කළේ අතීතය ගිලිහී යාමට ඉඩ දුන් ආකාරය ගැන ය. 

දිලිප් අසනීප වී සිටින අවස්ථාවක සයිරා සමග – මෑතදී ගත් ඡායාරූපයකි

“ඔබ මට ලබා දුන් රැකවරණය, මගේ මවට පවා ලබාදිය නොහැකි විය” යනුවෙන් දිලිප් අද පාපොච්චාරණය කරන විට තමා ඉතා සතුටට පත්වන බව සයිරා පැවසුවාය. 

ඇය ඔවුන්ගේ බැඳීම සාරාංශ කොට, “මම ජීවත් වන්නේ ඔහුට ප්‍රේම කිරීමටයි.” සරත් සෘතුවේ දීප්තිය මෙම සැබෑ ජීවිත යුවළ මතට මෘදු ලෙස වැටේ… ඔවුන්ගේ ඒවා දැක බලා නැවත කියවිය යුතු කතාවකි.

දිලිප් කුමාර්

දිලිප් කුමාර් සහ වහීඩා රෙහ්මාන් Dilip Kumar & Waheeda Rehman

දිලිප් කුමාර් සහ වහීඩා රෙහ්මාන් Dilip Kumar & Waheeda Rehman

වහීඩා රෙහ්මාන් සහ දිලිප් 60 දශකයේ දී ආද්මි Aadmi, දිල් දිය ඩාර්ඩ් ලියා Dil Diya Dard Liya සහ රාම් අඋර් ශ්‍යාම්Ram Aur Shyam වැනි අමතක නොවන චිත්‍රපට සිනමා ලෝකයට දායාද කළේය.

රාම් අඋර් ශ්‍යාම් සියලු දෙනාටම විනෝදාස්වාදයක් ලබා දුන් අතර, ආද්මි සහ දිල් දිය ඩාර්ඩ් ලියා පෙම්වතාගේ හදවතේ විරහා වේදනා මත වාසය කළේය.

“වහීඩා රෙහ්මාන් රාම් අඋ ර් ෂියාම් හි දී විස්මය දනවනසුලු වූ අතර දිල් දිය ඩාර්ඩ් ලියා තුළ ද ඒ හා සමානව තීව්‍ර වූවාය. එමිලි බ්‍රොන්ටේගේ Emily Bronte’s Wuthering Heights මත පදනම් වූ දිල් ඩියා ඩාර්ඩ් ලියා Dil Diya Dard Liya රිදවීම හා වෛරය මත රැඳී ඇති අතර, නෞෂාඩ්ගේ ආත්මීය සංගීතයෙන් Naushad’s soulful tunes රසවත් විය.

එකල දිලිප් කුමාර් සහ වහීඩා රෙහ්මාන් අතර පෙම් සබඳතාවක් ඇති බවට කටකතා පැවතුනද, එයින් කිසිවක් ස්ථිර නොවීය. 

දශක ගණනාවකට පසු මාෂාල් Mashaal (1984) චිත්‍රපටයේ දී දිලිප් ගැඹුරු ප්‍රේමයක් කළ හැකි මිනිසෙකු ලෙස සිය දක්ෂතාවය නැවත ප්‍රකාශ කළේය. 

දිලිප් කුමාර්

දිලිප්  කුමාර් සහ විජයන්තිමලා Dilip Kumar & Vyjayanthimala

Naya Daur (1957)දිලිප්  කුමාර් සහ විජයන්තිමලා

දේවාදාස් (1955), නය ඩාවර් (1957), මධුමතී (1958), පයිගම් (1959), ගුන්ග ජුම්නා (1961), ලීඩර් (1964) සහ සුන්ගුර්ෂ් (1968) – Devdas (1955), Naya Daur (1957), Madhumati (1958), Paigham (1959), Gunga Jumna (1961), Leader (1964) and Sunghursh (1968) යන චිත්‍රපට හතක දී දිලිප් කුමාර් වයිජයන්තිමලා සමඟ රඟපෑවේය. 

දේව්දාස්-චන්ද්‍රමුකි (දේව්දාස්), ආනන්ද්-මධුමති (මධුමති) සහ ගුන්ගරාම්-ධන්නෝ (ගුන්ගා ජුම්නා) ලෙස ඔවුන් දෙදෙනා අතිෂය ප්‍රේමනීය රංගනයක් ඉදිරිපත් කළහ.

“කෞන් කම්බක්ට් බර්ඩාෂ් කර්න් කේ ලයි පීටා හයි”, දුක්ඛිත දේව්දාස් ආත්මීය චන්ද්‍රමුකි වෙත පවසයි. 

ඇය දිලිප්ගේ දෙබස් නිරූපිකාවක් බවට පත් වූවා පමණක් නොව, දේවදස්-චන්ද්‍රමුකි සමීකරණය ද මුකාදාර් කා සිකන්දර් ඇතුළු චිත්‍රපට කිහිපයකම පුනරාවර්තනය විය. 

දිලිප් – වෛජයන්තිමාලා ගැන තිරයෙන් බැහැර ආදරයක් පිළිබඳ කටකතා වලට තුඩු දුන් අතර දෙදෙනාම එය ප්‍රතික්ෂේප කළහ. 

දිලිප්ගේ තරඟකරු රාජ් කපූර් සමඟ වෛජයන්තිමලාගේ සමීප සම්බන්ධය නිසා වැඩි කල් නොගොස් ඔවුන් අතර ගැටුමක් ඇති විය. ලීඩර් Leader හි රගපෑම වෙනුවෙන් දින ලබා ගැනීම සමග දෙදෙනා අතර ගැටුම් ඇති විය. 

‘දෙදෙනාටම වෙන වෙන දින ලබා ගැනීම අවශ්‍ය විය. එය වෘත්තීය එදිරිවාදිකමකි. මම වෙඩි හුවමාරුවකට හසු වුණා ”යැයි විජයන්ති සිය චරිතාපදානයේ ලියා තිබේ. 

ඇත්ත වශයෙන්ම, ලීඩර් තුළ ඔවුන්ගේ සබඳතා බිඳ වැටීම ටැබ්ලොයිඩ් පුවත්පත් කාර්යබහුල විය. රාම් අඋර් ශ්‍යාම් (1967) වෙනුවෙන් දින අටක් පමණ රූගත කළ විජයන්ති ඉක්මනින් වහීඩා රෙහ්මාන් වෙනුවට පත් කරනු ලැබීය. 

ඔවුන්ගේ අවසන් චිත්‍රපටය වූයේ සුන්ගර්ෂ් Sunghursh (1968) ය. 

වසර ගණනාවකට පසු ඔවුන් එකිනෙකා සමඟ කතා නොකළ බව වාර්තා වේ. 

“මේ දේවල් සිදු වෙනවා. මතභේද අමතක කිරීම හොඳයි‘ ෆිල්ම් ෆෙයාර් සම්මුඛ සාකච්ඡාවකදී වෛජයන්තිමාලා පැවසුවාය.

‘ අප දෙදෙනා එක්ව වැඩ කළ අපූරු කාලය මට මතකයි. මාන්ග් කේ සාත් තුම්හාරා (නය ඩාවර්), දිල් තඩාප් තඩාප් කේ (මධුමති), ජයිස් සිට කබූල් කරල් (දේව්දාස්) වැනි ගීත ඇත්තටම සුන්දරයි‘ ඇය පැවසුවාය.

දිලිප් කුමාර්

දිලිප් කුමාර් සහ මීනා කුමාරි Dilip Kumar & Meena Kumari

දිලිප් කුමාර් සහ මීනා කුමාරි පිළිවෙලින් ඉන්දියානු සිනමාවේ ‘ඛේදවාචක රජ’ සහ ‘ඛේදවාචක රැජින’ Tragedy King’ and ‘Tragedy Queen’ ලෙස හැඳින්වූහ. 

නමුත් අසාද් Azaad (1955) සහ කොහිනූර් Kohinoor (1960) යන චිත්‍රපට දෙකෙහිම ඔවුන් ප්‍රීතිමත් චරිත නිරූපණය කළහ. 

දිලිප් සිය ස්වයං චරිතාපදානයේ මෙසේ ලියයි. “අසාද්ගෙන් පසු මීනා කුමාරි සහ මා අතර වර්ධනය වූ සුහදත්වය සඳහා කොහිනූර් සෑදීම ගැන මම සතුටු වූ අතර, චිත්තවේගීය නාට්‍ය හා ඛේදවාචකයන්ගෙන් අපේ බලකොටුවට ප්‍රසිද්ධ වූ අපි තවත් සැහැල්ලු චිත්‍රපටයක් සඳහා එක්වෙමු. ” 

ෆුට් පාත් Foot Path (1953) සහ යාහුඩි Yahudi (1958) යන චිත්‍රපටවලද ඔවුහු එක්ව රඟපෑහ. 

මධුබන් මේන් රාධිකා (කොහිනූර්) Madhuban mein Radhika (Kohinoor), කිට්නා හසීන් හයි මවුසම් (අසාද්) Kitna haseen hai mausam (Azad), යෙහ් මේරා දීවානා පෑන් (යාහුඩි) Yeh mera deewaana pan (Yahudi) සහ ෂාම්-ඊ-ගම් කි කසම් (අඩිපාර) Shaam-e-gham ki kasam (Footpath) වැනි ජනප්‍රිය ගීත ඔවුන්ගේ තාලයට අයත් වේ.

දිලිප් කුමාර්
Dilip Kumar & Meena Kumari

දිලිප් කුමාර් සහ කමිනි කෞෂාල් Dilip Kumar & Kamini Kaushal

ජනප්‍රිය නිළි කමිනි කෞෂාල් තරුණ දිලිප් කුමාර් සමඟ ෂහීඩ් Shaheed  (1947), නාඩියා කේ පාර් සහ ෂබ්නාම් Nadiya Ke Paar and Shabnam (1948 දී) සහ අර්සෝ Arzoo (1950) සමඟ පෙම්තුන් සේ රගපෑවාය. ඒවා එකිනෙකට වෙනස් වූ චිත්‍රපට විය. 

ෂහීඩ්හි රගපාන අතර දෙදෙනා ආදරයෙන් බැඳී සිටියහ. එහෙත් කමිනි මේ වන විටත් විවාහ වී සිටියාය. (ඇය තම මස්සිනා වූ බොම්බායේ වරාය භාරයේ ප්‍රධාන ඉංජිනේරු B.S Sood සමග විවාහා වී සිටියාය) වසර ගණනාවකට පසු දිලිප් සඳහන් කළේ ඒ වෙන්වීමත් සමඟ තමා දැඩි වේදනාවට / විනාශයට පත්වූ බවත්, කමිනි තමාගේ පළමු ප්‍රේමය බවත්ය. 

ෆිල්ම් ෆෙයාර් සම්මුඛ සාකච්ඡාවකදී කමිනි ද හෙළි කළේ, “අපි දෙදෙනාම දැඩිව පීඩාට පත් වුණා. එකිනෙකා සමඟ ඉතා සතුටු වුණා. හැමෝම ආදරයෙන් බැඳෙනවා… ඒත් මම මගේ සහෝදරිය දර්ශන තලයට කැදවාගෙන ආවා. මට මගේ මුහුණ මගේ සහෝදරියට පෙන්වීමට නොහැකි වුණා. මගේ ස්වාමිපුරුෂයා, හොඳ මිනිසෙක්. එය සිදු වූයේ ඇයි දැයි තේරුම් ගත්තා‘

දිලිප් කුමාර්
Dilip Kumar & Kamini Kaushal

දිලිප් කුමාර් සහ නිම්මි Nimmi

50 දශකයේ දී නිම්මි සහ දිලිප් කුමාර් එක්ව ආන් Aan, අමර් Amar, ඩීඩර් Deedar, ඩාග් Daag සහ යුරන් කටෝලා Uran Khatola යන චිත්‍රපට පහකදී අමරණීය රංගනයක් ඉදිරිපත් කළේය.

ෆිල්ම් ෆෙයාර් සමඟ සම්මුඛ සාකච්ඡාවකදී නිම්මි ඔහුගේ පෞරුෂත්වයේ ආකර්ෂණය පැහැදිලි කරමින්, “දෙවියන් වහන්සේ දිලිප් සාබ්ට මැක්නාටිස් (චුම්බකයක්) ලබා දී ආශීර්වාද කර ඇත. හැමෝම ඔහු දෙසට ඇදී ගියා. මාවත් ඔහු දෙසට ඇද ගත්තා. මුජේ භි වෝ බාහුත් පසාන්ඩ්. Unke aashiq hum bhi the. මමත් ඔහුගේ රසිකයෙක්… ලස්සන කාන්තාවන් (මධුබාලා වැනි අය) ඔහු සමඟ ආදරයෙන් බැඳී සිටියා. මම ඔවුන් සමඟ සමපාත වන්නේ කෙසේද? අත් කරගත නොහැකි දෙයක් මා බලාපොරොත්තු වූවා නම් මම හදවතින්ම පීඩා විඳින්නෙමි” ඇය පසුවාය.

දිලිප් කුමාර්

FILMFARE.COM කළ සම්පූර්ණ දළ පරිවර්තනයකි – සැකසුම – තුෂාධවි